Zwroty i reklamacje

1. Zwrot

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zszywkahandmade@gmail.com. Terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się, gdy przesyłka wejdzie w Twoje posiadanie.

Zwracane zamówienie lub jego część odeślij do nas na adres: Zszywka Agata Gniadek Lusławice 221, 32-840 Zakliczyn jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Wciąż pracujemy nad ulepszeniem oferowanych usług, na ten moment koszt zwrotu ponosi kupujący, nie przyjmujemy zwrotu nadanego za pobraniem.  Towar należy zwrócić, w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z wszystkimi nienaruszonymi częściami towaru np. metki itp, a także gratis (patrz * na końcu). Towar należy spakować i zabezpieczyć tak, aby nie uległ zniszczeniu w transporcie, najlepiej w karton z dodatkowym zabezpieczeniem folią lub papierem w środku. Za słabe zabezpieczenia odsyłanego towaru i jego uszkodzenia nie ponosimy odpowiedzialności. W przypadku nie dotrzymania, któregoś z warunków zwrot może zostać nie uznany

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

2.Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: zszywkahandmade@gmail.com lub odesłać na adres Zszywka Agata Gniadek Lusławice 221, 32-840 Zakliczyn

W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

*Zwrot produktów gratisowych:

Jeśli klient dokonuje zwrotu całego zamówienia lub jego części w taki sposób, że wartość pozostawionych produktów spada poniżej progu uprawniającego do otrzymania gratisu, traci on możliwość skorzystania z promocji. W takim przypadku produkt gratisowy również musi zostać zwrócony. Na życzenie klienta istnieje możliwość zachowania produktu gratisowego, jednak wówczas kwota zwrotu zostanie pomniejszona o regularną cenę tego produktu promocyjnego.

Formularz zwrotu PDF

Koszyk produktów
Scroll to Top